I'm going to Hell 

نظرات 18 + ارسال نظر
بالا شنبه 18 مهر 1388 ساعت 01:46

اه اه

چقدر خوشبختم که خدا برای من کامنت می ذاره. ممنونم از حضور شما در اینجا. هر چند اه اهید

پایین شنبه 18 مهر 1388 ساعت 01:47

به به

به خاطر رضایت شما نبود

راست شنبه 18 مهر 1388 ساعت 01:52

دیوونه روانی توی تَرکی تقصیر نداری بدبخت

خودتی

چپ شنبه 18 مهر 1388 ساعت 01:53

وای! ناراحت شدم!

آره گزینه اول. آهااای درد شماره یک. دیدی عرضه نداری؟

سمانه شنبه 18 مهر 1388 ساعت 21:36

مسی جون خیلی نگرانتم.

نردبان پله شکسته شنبه 18 مهر 1388 ساعت 23:06

احساس می‌کنم الان باید لبخند بزنم. خوشحالم که اون یکی...
و می‌دونم اکه هلی وجود داشته باشه جای تو اون‌جا نیست. تقریبن مطمئنم. و در مورد اون کتاب... راست گفته... حواست رو جمع کن. این یه هشداره!

چقد ... ای که الان احساس می کنی باید لبخند بزنی!!! وقتی می‌گم همتون مثل همید می‌گی نه

تقدیم به کامنت پاک شده یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 13:26

خدا یک بار فقط برای من کامنت گذاشت و فقط یک کلمه گفت. این تو بودی نه خدا. خدا فقط به من گفت اه اه همین و نه بیشتر. من خدای خودمو دارم. و تنها اونه که تحمل من و داره. تو اگه می خوای با خودت حرف بزنی برای خودت کامنت بگذار. من باید تاوان این که وبلاگ نداری رو پس بدم؟ کهریزکی کم موی عزیز؟

کهریزکی کم موی عزیز!!! یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 13:34

مهم نیست کی گفت
مهم اینه که چی گفت
هر کی هم گوش نکنه ... شیطونه

پس با شیطون کل کل نکن
زنگ زدم گفت داخلیتون اشغاله

[ بدون نام ] یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 15:07

کاری نداشتم می خواستم حالتو بپرسم.بیرون بودی و شلوغ
حس کردم صدام ممکنه آزارت بده
شیطون بلا
((:

چرا می‌گی کاری نداشتی؟ آزار کم کاریه مگه؟! بعدشم اینجا چت‌روم نیستاااااااااااااااااااااااااااااا

[ بدون نام ] یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 16:56

D:
خب چی کار کنم تنها راه ارتباطیم همینه.پستتو به سخره کشیدم نه؟
اشکال نداره
چه خبر؟

همه چیز اشکال داره. بیشتر از همه چیز، خودم! اینا همه تلافی اون کامنتیه که پاک کردم؟!!!! مهم نیست تلافی کن. خودم تو مود تلافی کردنم. به یه نفر باید اسید بپاشم، به چند نفر باید فحش بدم و چند نفر دیگه رو باید تا حد مرگ شکنجه کنم. شیطانم کم چیزی که نیستم. وظایف خودم رو خوب می دونم. اما با تو کاری ندارم.. نترس! بیا خونه

نردبان پله شکسته یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 20:36

آره عزیزم همونم که تو میگی! اما اون موقع یه جور دیگه فکر میکردم ...

|: یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 20:39

یه فضولی. به فرض اون خدا نبود. اما حرفهاش که حرف حساب بود. نبود؟

وال دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 00:00 http://whaleblog.blogfa.com/

جای خوبیه!‌ خوشگلا میرن اون جا همه !‌ نیکول کیدمن ، مونیکا بلوچی .. حتی مردهاش!‌ از دی کاپریو بگیر تا کلارک گیبل !
بهشت چیه؟!‌ احمدی نژاد داره با غلامحسین الهام و زنش!

... دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 22:33

امشب جامون عوض. خرابم.

برو پیش س بسازدت

وهب سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 11:14 http://vahabramezi.blogfa.com/

سلام
خودت گفتی خودت هم پایبندش نبودی: اینجا چتروم نیستاااااا
کمی نگران کننده است.

اینم حرفیه

امیرعصارها سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 11:22 http://amirassarha.blogfa.com

اون بار که نوشته بودی مرجع شناسی کامل مطمئن نبودم ولی وقتی نظرت رو تو وبلاگ گروس خوندم فهمیدم که کتابداری! کجا می خونی؟ می دونی منم کتابدارم!

باید بدونی منظورم از کتابداری چیه! چون وقتی آخر یه جلسه با ایشون دربارۀ این توهم حرف می زدم، بودی! من ادبیات می خونم. ببخشید! البته خوندم!! یعنی تموم شد

souzan hetfield سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 21:26 http://www.souzan-hetfield.blogfa.com

شاید مقصد نهایی همه همین باشه!!
منتظر باش ....
میپیوندیم به هم.........
بزودی!!
اومدم...........
دیر ...

دوباره نوشتم.................

زلال جمعه 24 مهر 1388 ساعت 15:21 http://www.zpress

خدا کمکت کنه که خودت رو پیدا کنی ودست از این لودگی ها برداری. ارزش تو بیش از اینهاست و نیازی به جلب توجه کاذب نداری و نقاط مثبت وجود تو به اندازه کافی جلب توجه کننده هست .یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد